Wyniki wyszukiwania:

Strona Główna / Polityka prywatności

Polityka prywatności

21 grudnia 2021 72
REKLAMA

Polityka plików cookies

Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego informuje, że z dniem 25 maja 2018 roku obowiązuje zaktualizowany Regulamin i Polityka prywatności serwisu internetowego www.oodr.pl.

Wprowadzone zmiany uwzględniają przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO).

Aby świadczyć usługi na www.oodr.pl, przetwarzamy Państwa dane osobowe (np. adres e-mail oraz inne dane, podane w formularzach). Przypominamy, że korzystanie z naszych usług i podanie danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wycofania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Nie udostępniamy danych osobowych podmiotom zewnętrznym.

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celach określonych w Polityce prywatności.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu e-mailowego z Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, którego reprezentuje Inspektor Ochrony Danych w Opolskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego, 49-330 Łosiów, ul. Główna 1, tel. 77 44 37 139, e-mail: iod@oodr.pl

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do stron internetowych, których operatorem jest Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą Łosiowie, ul. Główna 1 (zwanych dalej: „stronami internetowymi”).

***

Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?
Stosujemy pliki „cookies” – „sesyjne”. Są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądźŸ informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Polityka Prywatności Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego

1. Dane o ruchu na stronie

Na tej stronie zbieramy dane dotyczące ruchu w witrynie Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celach edukacyjnych oraz informacyjnych, wspierających statutowe cele OODR, takie jak doradztwo rolnicze, rozwój obszarów wiejskich oraz promocja innowacyjnych rozwiązań w rolnictwie. Nie przekazujemy danych żadnym podmiotom komercyjnym ani politycznym. Korzystamy z Google Analytics, aby analizować, które treści na naszej stronie przyciągają największą uwagę, co pozwala nam lepiej dostosować ofertę szkoleniową i informacyjną do potrzeb rolników. O wszelkich zmianach dotyczących narzędzi do analizy danych będziemy informować.

2. Kiedy zostawiasz nam więcej danych?

Więcej danych zostawiasz na naszej stronie jedynie w sposób dobrowolny i świadomy. Możesz to zrobić w następujący sposób:

a. Zapisując się na newsletter dotyczący działalności OODR, w tym szkoleń, pokazów i konsultacji

b. Wysyłając do nas wiadomość, np. z prośbą o poradę rolniczą lub zgłoszeniem udziału w wydarzeniu

c. Wypełniając formularz zgłoszeniowy na spotkania organizowane przez OODR

d. Wypełniając formularze w Google Forms dotyczące udziału w kursach i szkoleniach

e. Wypełniając formularz z adresem korespondencyjnym w celu wysyłania informacji o lokalnych wydarzeniach, szkoleniach i sytuacjach kryzysowych.

Dane te są wykorzystywane wyłącznie do celów związanych z realizacją statutowych zadań OODR.

3. Co się dzieje z moimi danymi, które zostawiam zapisując się na newsletter?

Aby skutecznie zapisać się na nasz newsletter, musisz podać adres e-mail i potwierdzić swoją decyzję, klikając link weryfikacyjny w otrzymanym mailu. Dopiero wtedy zaczynamy gromadzić i przetwarzać Twoje dane. Twój adres e-mail trafia na listę mailingową utrzymywaną przez platformę mailingową Sendgrid. Dane te są przetwarzane w celu informowania Cię o działalności doradczej, szkoleniach i innych działaniach OODR w Twoim regionie.

W przypadku zmiany platformy mailingowej, Twoje dane zostaną przeniesione zgodnie z polityką ochrony danych osobowych. Zawsze możesz się wypisać z naszego newslettera klikając „rezygnacja” w stopce maila, którego od nas otrzymasz. Twoje dane będą przechowywane do momentu, aż zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji.

4. Co się dzieje z moimi danymi, kiedy wypełniam formularz zgłoszeniowy na Facebooku lub Google Forms?

Dane przekazujesz poprzez zatwierdzenie formularza na platformie Facebook lub wypełniając formularz w Google Forms. Przekazane dane są wykorzystywane wyłącznie do celu, w jakim je nam powierzasz, tj. informowania Cię o szkoleniach, konsultacjach i wydarzeniach organizowanych przez OODR.

5. Co się dzieje z moimi danymi adresowymi?

Dane przekazujesz zatwierdzając wysłanie wiadomości z adresem korespondencyjnym. Dane te są wykorzystywane wyłącznie do celu, w jakim je nam przekazałeś, tj. wysyłki materiałów edukacyjnych i broszur informacyjnych związanych z działalnością OODR.

6. Kto jest administratorem danych?

Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) jest Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, realizujący swoje zadania zgodnie ze statutem i przepisami prawa. Twoje dane gromadzimy i przetwarzamy, gdy jest to niezbędne do wykonywania naszych celów statutowych oraz na podstawie Twojej zgody.

7. Co mogę zrobić z moimi danymi?

Masz do nich dostęp. Możesz żądać ich poprawienia, usunięcia, zaprzestania lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych. Możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora. W każdej z tych spraw pisz na adres kontaktowy OODR. Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane nieprawidłowo, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 


Marek Dendura Kierownik Dział Teleinformatyki 774437121
Data publikacji: 21 grudnia 2021 Wyświetlenia: 2512

Podobne publikacje